Informare privind condiţiile contractuale.
Conform art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță si a Legii nr. 51/2003, care aprobă Ordonanța, “consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, in termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv”.
Vom accepta produsele restituite numai în ambalajul lor original, în starea lor originală atât sub aspect cantitativ, cât şi calitativ.
Produsele pot fi returnate numai dacă acestea sunt în aceeași stare în care au fost trimise clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit (certificat de garanție, factură, etc). Produsele să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură. Produsele ce constituie un set trebuie returnate în setul complet. Clientul se obligă ca, înainte de expedierea returului, să trimită un e-mail pe adresa: office@shishabucuresti.ro, care să conțină:
Clientul îşi poate exercita dreptul de denunțare începând cu ziua în care a preluat marfa produsul/produsele. Vânzătorul are obligaţia de a returna suma achitată de către client imediat, însă cel târziu în termen de treizeci de zile de la renunțare.Clientul va suporta cheltuielile de transport ocazionate de returnarea produsului. Dincolo de acestea, clientului nu îi revin alte cheltuieli.
Cumpărătorul nu îşi poate exercita dreptul de denunțare în cazul în care deja a iniţiat utilizarea conform destinaţiei a produsului comandat. Clientul va suporta cheltuielile de transport ocazionate de returnarea produsului. Dincolo de acestea, clientului nu îi revin alte cheltuieli.
Vânzătorul poate solicita daune pentru utilizarea neconformă a mărfurilor.
În cazul în care marfa restituită în baza dreptului de denunțare nu se află într-o stare impecabilă, nu poate fi vândută, atunci clientul se obligă la despăgubiri, în măsura în care a produs deteriorarea, distrugerea produselor, în mod intenţionat sau din neglijenţă.
În cazul în care, din raportul persoanei care efectuează înmânarea (curier), rezultă faptul că produsul este în mod certificat deteriorat, iar respectivul prejudiciu a survenit anterior preluării produsului, asigurăm imediat reprimirea produsului şi radierea actului de vânzare.
Orice tip de prejudicii, deficite de conţinut, trebuie prevăzute în procesul verbal al stării de fapt (de predare-primire), pe parcursul înmânării transportului! Nu ne putem asuma răspunderea în ceea ce priveşte deficitele ulterioare de conţinut sau eventualele prejudicii!
Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor. În cazul omiterii acestei clauze, produsele sunt considerate livrate fără cerere de comandă din partea consumatorului. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produselor se va face în cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar. Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca și noi sau resigilate, îi vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia, fără a returna prețul.